Bublinkové obálky, ktoré chránia zásielku

Určite ste si všimli veľké množstvo druhov obálok a hľadáte tú správnu?

Online obchod, online objednávka a online doručenie až takmer k zákazníkovi vyžaduje seriózny prístup k zasielaniu tovaru. Predchádzajúce možnosti vo forme kartónov boli takisto spoľahlivé, ale znamenali vysoké prepravné náklady, kartóny boli predsa len väčšie ako obálky.

moving-3671446_640

Ak riešite potrebu balenia tlačovín, cenných dokumentov, drobného textilu alebo menších predmetov bez výrazne ostrých hrán ponuka bublinkove obalky 2packsk Vás osloví.

Bublinkové obálky sú u zákazníkov obľúbené z mnohých dôvodov – najmä preto, lebo chránia zásielku, ktorá je počas prepravy ako v bavlnke, v dokonalých bublinkách.

Samotná obálka je vyrobená z ekologických materiálov, vrchná časť je papierová fólia so špeciálnym vode odolným povrchom a náterom, čo dáva bublinkovej obálke odolnosť voči vlhku a zatečeniu tekutiny akéhokoľvek druhu.

Vnútorná časť pozostáva zo špeciálne upravenej fólie s bublinkami, ktoré vytvárajú izoláciu pre zásielky a chránia ich pred poškodením.

Celá obálka je spojenie dvoch ideálnych vrstiev, ktoré jej dávajú pevnosť, odolnosť, potrebnú pružnosť a najmä široké praktické použitie.

Systém uzatvárania dopĺňa pozitívne vlastnosti bublinkovej obálky, je použitý buď systém posuvného jazdca s pevným dosahom, alebo samouzatvárateľná pevná fólia s požadovanou pevnosťou uzáveru.

envelope-1438867_640

Bublinkové obálky sú spravidla svetlé, ale v ponuke je aj holografické, lesklé prevedenie, ktoré je atraktívne, moderné a nadčasovo funkčné. Jeho dizajn uspokojí aj náročnejších zákazníkov a veľa napovie o vzťahu k zákazníkovi.

Bublinkové obálky nepotrebujú veľký priestor pri preprave, odolajú aj menej šetrnej manipulácii, ich povrch sa nepoškriabe, odolajú roztrhnutiu a pritom majú pružnosť.

Preprava tovaru v kartónoch je takisto ekologická, ale z ekonomického hľadiska menej výhodná a moderná, medzinárodná aj expresná preprava vyžaduje rýchlosť, spoľahlivosť a priaznivú cenu a teda aj spokojnosť zákazníka.